Jak przyciągnąć uwagę widzów, wyróżnić markę na tle konkurencji , przedstawić rzeczywistości w ciekawy i niebanalny sposób? Prezentujemy najnowszy film „Rzeszów w mikroskali” - wykonany techniką Tilt-Shift.
Jeśli chcesz zaskoczyć swoich odbiorców i przyciągnąć ich uwagę, to nie możesz przegapić korzystnej okazji, którą oferują filmy reklamowe z drona FPV. Takie filmy są nie tylko niewiarygodnie widowiskowe, ale również cieszą się dużą popularnością wśród klientów, co widać na rynku
„Rzeszów 360 stopni” otrzymał prestiżową nagrodę najlepszego filmu w kategorii niestandardowe spojrzenie podczas czwartkowej gali Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych, Ekologicznych i Artystycznych FilmAT w Warszawie.
Prawie 300 tys. zł kosztować będzie kampania promująca województwo
podkarpackie. W jej ramach w największych stacjach telewizyjnych prezentowany będzie spot
reklamowy, który podkreśla innowacyjny charakter regionu.
Film, który pokazuje piękne krajobrazy w Polsce pojawił się w sieci kilka dni temu i od tamtej pory podbija internet. Jak przyznają twórcy nie spodziewali się takiego sukcesu. - Ta popularność to pewnie skutek tego, że Polska jest piękna - śmieje się Grzegorz Bogaczewicz i dodaje, że można się często mile zaskoczyć podróżując po kraju, odkrywając miejsca, których do tej pory nie wiedzieliśmy.
Wsieci pojawił się 45-sekundowy trailer promujący miniserial "Hyperion". To serial science fiction, który składa się z 8 odcinków. - Przygotowanie gotowego do gry aktora grającego kosmitę trwało około 3-4 godzin - mówią autorzy serialu z rzeszowskiej Agencji Reklamowej Bogaczewicz. Od kwietnia serial mają oglądać goście Energylandii w Zatorze na specjalnej instalacji.
Jego film "Poland is beautiful" to jeden z najczęściej oglądanych filmów promujących Polskę. Grzegorz Bogaczewicz udowadnia, że z Rzeszowa można również podbijać świat mediów i filmu.
Na Podkarpaciu trwają zdjęcia do etiudy według scenariusza Jacka Komudy, którą reżyseruje Grzegorz Bogaczewicz. Główne role w filmie o majorze Henryku Dobrzańskim „Hubalu” grają Paweł Deląg (45 l.) i Marcin Troński (61 l.).
Ten filmik trzeba koniecznie obejrzeć! Agencja reklamowa Bogaczewicz stworzyła przepiękny kilkuminutowy klip, promujący nasz kraj. Materiał zatytułowano „Polska jest piękna”. Urokliwe zdjęcia wykonane zostały za pomocą oktokoptera, czyli latającej kamery
Paweł Deląg kilka lat temu uznał, że jest "za piękny na Polskę" i przeprowadził się do Rosji, gdzie jest uważany za wielką gwiazdę. Ostatnio jednak, ze względu na nowy związek z najbogatszą Polką, więcej czasu spędza w ojczyźnie. Jak niedawno doniosły tabloidy, zdecydował się nawet zamieszkać w pięknej rezydencji Dominiki Kulczyk na warszawskim Żoliborzu.
Spoty zostały wyprodukowane na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego przez Agencję Reklamową Bogaczewicz.Obejrzyj spoty i zobacz dlaczego warto odwiedzić Podkarpackie.
Rozmowa z Grzegorzem Bogaczewiczem, właścicielem Agencji Reklamowej Bogaczewicz, reżyserem i autorem zdjęć do teledysku utworu "Hymn Pocztówki do Św. Mikołaja".